Ανοίγουν τα σχολεία.

Σεπτεμβρίου 7, 2008

ΚΩΣΤΑΚΗΣ- Τι τάξη είσαι;

ΕΛΕΝΙΤΣΑ- Πρώτη , κι εσύ;

ΚΩΣΤΑΚΗΣ- Και εγώ πρώτη

ΕΛΕΝΙΤΣΑ- Μου δίνεις λίγη από την ηρωίνη σου να σου δώσω από την κόκα μου;

ΚΩΣΤΑΚΗΣ- Ναι αμέ , δεν έχω δοκιμάσει ποτέ κόκα.

ΕΛΕΝΙΤΣΑ- Θα σου δώσω όμως λιγώτερη γιατί η κόκα είναι πιο ακριβή.

ΚΩΣΤΑΚΗΣ- Που μένεις Ελενίτσα;

ΕΛΕΝΙΤΣΑ- Κολωνάκι ,εσύ;

ΚΩΣΤΑΚΗΣ- Εδώ δίπλα, Παγκράτι.

ΑΚΗΣ- «Τα είδα όλα»

ΚΡΙΣΤΥ- Τρομερά παιδιά

logicomix- Καλή χρονιά.

4 Σχόλια “Ανοίγουν τα σχολεία.”

  1. silia Says:

    Τί να σχολιάσω ;… , που μου ήρθε κάτι σαν … απελπισία …

  2. logicomix Says:

    silia
    απελπισία;
    αν θέλεις να κάνεις παρτι όμως και να προσφέρεις κάτι εξτρά … δεν τρέχεις Ομόνοια να αγοράσεις , πας στο δημοτικό της γειτονιάς σου
    🙂

  3. silia Says:

    Είναι ανοιχτά ΚΑΙ το …βράδυ τα Δημοτικά σχολεία ;;;…
    Κοίτα να δεις ο … Στυλιανίδης … πρόοδος …

  4. logicomix Says:

    σιλια
    μου άρεσε η «ερώτηση σου» και τωρα σκεφτομαι ότι για το παρτι ψωνίζεις απο το πρωί αλλά , σε κάθε περίπτωση είναι πρόβλημα το ωραριο των δημοτικών σχολείων …
    🙂


Σχολιάστε

