δημοσιογράφοι

Φεβρουαρίου 20, 2009

balanter-2ΑΚΗΣ- Οι πλουσιότεροι δημοσιογράφοι υπερασπίζονται πιό μαχητικά τους πολίτες .

ΚΙΣΤΥ- Η δημοσιογραφία είναι είναι ένα ακριβό χόμπι!

2 Σχόλια “δημοσιογράφοι”

  1. astrofegia Says:

    Nομίζω, ότι απλά υπερασπίζονται τα δικά τους συμφέροντα και το πώς θα αποκτήσουν περισσότερο χρήμα και εξουσία… 😦


  2. ΠΡΟΣΕΥΧΉ
    Θεέ μου, αφού μας έχεις καταδικάσει να ακούμε ραδιόφωνο και να βλέπουμε τηλεόραση, τουλάχιστον:
    -Κάνε να μην είναι ο Τέρενς Κουίκ πρόταση και (συγνώμη Θεέ μου)-πρόταση και μαλακία.
    -Διώξε την ηλίθια έκφραση από το πρόσωπο της Τατιάνας.
    -Βάλε πιο μέσα τα δόντια της Αλιμπέρτη ή μη την αφήνεις να τα δείχνει γελώντας.
    -Κλείσε τα παράθυρα της τηλεόρασης γιατί έχει πουντιάσει η Ελλάδα Θεέ μου.
    -Κάνε να μη λένε οι παρουσιαστές τα δευτερόλεπτα «δεπτερόλεπτα» και μάθε τους ότι η προστακτική δεν παίρνει αύξηση.
    -Μάθε τους ακόμα να μη λένε «οι τρομοκράτες» αλλά «οι Αμυνόμενοι»-γιατί (εσύ το ξέρεις) αυτό είναι Θεέ μου.
    -Δώσε μια εξήγηση σε μας τους αμαρτωλούς: πώς, όταν ο Γεωργιάδης του ΛΑΟΣ προφέρει το όνομα του Άρη Βελουχιώτη δε σπάει το γυαλί της τηλεόρασης;
    -Ας τα φτιάξουν επιτέλους Θεέ μου ο Τράγκας με τη Μακρή να πάψει να τρώει το λαό η αγωνία.
    -Κάνε να μη γλύφει η Κατερίνα Σερέτη τον Κουίκ, ή, αν αυτό ξεπερνάει και τις δικές σου δυνάμεις, να μη βραχυκυκλώνουν τα ραδιόφωνα από τα σάλια της.
    -Τέλος, αν διπλασιάζαμε τα κεριά που ανάβουμε στη χάρη Σου, θα γινόταν Θεέ μου να μην ξαναμιλήσει ο Καραμανλής στο ραδιόφωνο και να μην ξαναεμφανιστεί στην τηλεόραση;

    Σ’ ευχαριστώ Θεέ μου που μου έχεις αφήσει τη δύναμη να μπορώ να Σου προσεύχομαι ακόμα.
    Τώρα υπογραφή δε χρειάζεται, εσύ τα ξέρεις όλα, αλλά για να ξέρουνε οι αναγνώστες ποιον να κατακρίνουν,

    Γιώργης Χολιαστός


Σχολιάστε

